luni, 2 ianuarie 2012

Minunile anului 2011.....imposibilitati posibile

Bine te-am gasit 2012!!!!
Nu am mai scris de mult pe acest blog, deoarece timpul are o alta dimensiune pentru mine.
Si in acest an am observat ca unele lucruri imposibile prin legi bine stabilite apriori, se pot totusi intampla.
1. Se spune, in fizica, faptul ca timpul curge unidirectional, din prezent catre viitor.
In acest an, am observat contrariul....curgerea timpului inapoi, din prezent catre trecut. Si cum nu poti opri curgerea timpului, se pare ca nu am reusit sa opresc aceasta curgere inapoi a timpului.
Totusi, daca veti avea nesansa sa treceti prin astfel de experienta, nu ezitati sa ma contactati pentru a va spune cum sa iesiti din capcana timpului.

2. Am mai observat si imposibilul legat de banci...adica s-a redus cuantumul comisionului de garantare, platit de beneficiar, la 50%. Ceea ce nu e rau deloc!
 Cu toate ca, va spun cu mana pe inima, unora dintre noi le-a prinde bine o marire a acestui cuantum. Nu o zic din rautate, insa unora li se parea normal sa il plateasca si era 'suficient de mic si se plateste o singura data pe an'!!!
Asa-i ca ne meritam soarta???

3. Am mai observat ca, lucru bine stabilit de predecesorii mei, nu e bine sa astepti recunostinta de la un om caruia i-ai salvat viata.
Am cunoscut oameni care nu sunt dispusi sa iti multumeasca pentru simplul fapt ca le-ai salvat copilul de la moarte. Sau care nu pot sa primeasca multumiri.
Oare cat de mici sunt unii? Credeti ca o scoala superioara i-ar ajuta pe acesti oameni? (eu va zic ca nu, deoarece acesti oameni au scoli post-univeristare)

4. Am cunoscut puterea prieteniei si doresc sa va spun ca, daca aveti prieteni e bine sa ii tineti aproape.

5. Am simtit existenta raului impachetat frumos....si despre asta va pot povesti...la cerere ;)...in sedinte de coaching.

Dar ce as putea sa va spun mai mult .....sunt un alt om, o alta perspectiva, sunt un mult mai bun COACH for life.....si nu uitati:'Ceea ce nu va omoara, va intareste!!' si 'Nu sunteti singuri!'

Cautati intotdeauna imaginea de ansamblu in viata voastra si acceptati schimbarile ca si cand e ceva normal.

Dati valoare vietii voastre si credeti in voi!
Din Berlin,
 Codruta

2 comentarii:

  1. Hmm ce solutii ai pentru capcana timpului daca nu sunt secrete?:D

    Da ai dreptate si nu uita OMUL BUN E NEBUN zice o vorba romaneasca..sau Fa bine si asteapta rau.

    Prietenia e ca vinul..se stie:D

    Raul la pachet cum e?

    Carpe diem!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru a iesi din capcana timpului iti trebuie ceva, ceea ce nu multi au...vointa, motivatie, dorinta de a trai, iubire fata de natura, de oameni si de tot ceea ce te inconjoara. E dificil, dar nu imposibil!

    Bunatatea si nebunia!!! Se mai spune ca bunatatea fara cap este prostie!
    In viata o patesti cel mai rau atunci cand nu iti dai seama sau cand crezi ca totul e bine si ca nu mai are ce sa ti se intample.

    Puterea de a trece peste mizeriile din viata trebuie sa vina din tine, din adancul sufletului si din calitatea ta ca om.
    Raul impachetat....:))....cand i-am spus unui prieten drag ca am intalnit un om care se potrivea perfect criteriilor mele, m-a intrebat: "Dar cum ...l-ai gasit??". Acum, dupa fantastica/fatidica experienta a anului trecut, care a trecut, pot sa imi provoc imaginatia cu aceeasi intrebare:"Dar cum ....l-am gasit?". Sau mai bine nu...??? Sa nu imi intoxic imaginatia cu aceste intrebari...asa-i?
    Carpe Diem Luciane!

    RăspundețiȘtergere